top of page
Search
  • Writer's pictureEllen Rose

Best Age to Start Facial Yoga


על התעמלות פנים: מכתב מתלמידה שלי-מעיין- לחברותיה

קודם כל איזה כיף כי הפעם ניפיתי את כ-ל הבנים מהרשימה ואני שולחת רק לכן...

אני מרשה לעצמי הפעם לשלוח מייל שכזה לכולכן כי הפעם אני באמת מרגישה שזו סוג של שליחות קטנה להביא את הדבר הזה לידיעתכן, כי מצאתי משהו נפלא, ואם לא הייתי מוצאת אותו במקרה בעצמי - הייתי רוצה שמי שיודע עליו יספר לי.

בקיצור, אלו מכן שלא רגילות לקבל ממני מיילים כאלה - ראו זו כמתנה קטנה וחד פעמית!

אז נכון אתן מתות לדעת מה יש לי לספר??? טוב, אז מאחר ורובנו עברנו את גיל 3 (לפחות פיזיולוגית), ואנחנו כבר נורא חכמות ובשלות וכל זה :-) אני מניחה שכולכן כבר הבחנתן לפחות בכמה קמטים שהתחילו להופיע על פניכן היפות... נכון? זה מתחיל בקטנה, זוויות העיניים, חמוד כזה, קמטי צחוק והבעה, דאגה וכו'. ונכון שתמיד מנסים למכור לנו כל מיני קרמים וחומרי "פלא" שכביכול מונעים את זה, וכולנו יודעות שזה לא באמת עובד, ו"האופציות" האחרות הידועות לנו (של כל מיני הליכים כירורגיים שהס מלהזכיר) הן לא באמת אופציות,

לפני כמה חודשים גיליתי במקרה, שכמו שפעילות גופנית מחזקת את הגוף ושומרת עליו חיוני (בקיצור עוזרת לנו לא להפוך לפודינג!) אז יש דבר כזה תרגילי פנים. זה לא בדיוק "לעשות פרצופים", מדובר ממש ברצף של תרגילים קצרים שמשלבים הפעלה של שרירים בפנים שאנחנו בד"כ לא מפעילים יחד עם עיסוי הפנים באופן מאוד ספציפי.

מדובר לא רק על לתחזק ולשמור על רעננות אלא ממש על חזרה אחורה - פתיחה מחדש של קמטים שנוצרו.

התרגול הוא סה"כ 15 דקות, מתחילים 5 פעמים בשבוע ואחרי כמה חודשים אפשר לרדת ל-3

אני התחלתי לפני כמה חודשים והרי הרשמים שלי:

1. מיד אחרי התרגול הפנים מרגישות ונראות הרבה יותר רעננות, חיות ו"פתוחות"

2. אצלי כבר התחילו להיפתח כמה קמטים שהתחילו להיווצר

3. באופן בלתי צפוי כמעט נעלמו לי כאבי ראש שהיו לי

4. זה מ-אוד מרגיע, וגיליתי שכשאני עושה את התרגילים לפני שאני נרדמת אני ישנה הרבה יותר טוב

5. פגשתי מישהי שלא ראיתי חודשיים והיא אמרה לי שכשנכנסתי לחדר נראיתי לה צעירה ב 10 שנים. לפי החישוב שלי, עכשיו אני כבר אמורה להיראות בת 12 ובסביבות מאי אני אחזור לחיתולים. אתן מוזמנות לבוא לבקר. תביאו מובייל!

אני עשיתי את הסדנה אצל אישה מקסימה שקוראים לה אלן רוז, וממש מאהבה אני מעבירה לכן את המייל הזה, כי זה כל כך טבעי ופשוט בעיני שזה הכי הגיוני שכולן ידעו על האפשרות.

הסדנה היא חד פעמית (פלוס מפגש נוסף אחרי חודשיים בערך), היא לא זולה אבל לדעתי ממש שווה. בכל מקרה, אם משווים את המחיר שלה לסכומים המצטברים שאנחנו מוציאות על חומרים קוסמטיים לא אפקטיביים (שלא לומר רעילים), אפשר להגיד שמי שלומדת ומשתמשת בתרגילים חוסכת לעצמה הרבה כסף.

השארתי פה למטה את הפרטים שאלן כתבה ומי שרוצה לדבר איתה, הטלפון שלה הוא: 02-5701717

שתהיה לכולכן שבת נעימה ומלאה אהבה ויופי ...מעיין

התעמלות פנים: מתיחה בדרך הטבעית ידוע שכח המשיכה, המתח של החיים המודרנים וצימצום של תאי העור משאירים את חותמם על פנינו....אך לא הכל אבוד ויש תיקווה לשיפור.

כמו שמתאמנים בחדר כושר על מנת לחזק את שרירי הגוף, אפשר ורצוי לאמן ולחזק את שרירי פנים הזקוקים לtoning גמישות וחיזוק.

ניתוחים עכשויים ופולשניים לא רק יקרים אך גם עלולים להיות מסוכנים. החדשות הטובות הן שקיימת דרך עדינה אלטרנטיבית לחזק את שיררי הפנים, להוריד קמטים ולשיפור מראה הפנים – וזה FACIALFITNESS – התעמלות פנים וצוואר. רק 15 דקות התעמלות 5 פעמים בשבוע (שזה יורד ל 3 פעמים בשבוע יותר מאוחר) יכולות להחזיר את החיות ( צעירות) לפניך. אפשר לחוות מראה רענן וצעיר שלא חלמת אליו.

ניתן לבנות את שרירי הפנים למראה מלא יציב ובריא. המסג' על עור מתוח מזין את עור פניך, ומביא פי 10 יותר חמצן לתאים – דבר שמשפר קולג'ן ואליסטן elastin ונותן לנו vitality .

16 views0 comments
bottom of page